2014. november 24., hétfő

A virtuális identitás

A virtuális identitás

Az énmárka online minimuma, avagy online marketing érettségi szintek?


Bár én általában igyekszem nem túldimenzionálni az online marketinget, azért az biztos, hogy van egy minimum szint, ami bármilyen piaci bevezetéshez elengedhetetlen. Ez a minimum szint pedig nem is annyira alacsony és nem kevés idő- és energiaráfordítást igényel.

Ugyanakkor sohasem becsülöm le az online marketing eszközök és kommunikáció jelentőségét, hiszen rengeteg - nagyon jól mérhető - tényadat támasztja alá, hogy LEHET hasznos online marketing tevékenységet, eredményes kampányokat megvalósítani. Ennek ugyanakkor sok kritériuma van (pl: hogy mit közlünk, tudjuk, hogy kinek és milyen céllal, stb...), de erről is írtam  és írtam már korábban.

De az online felületek sem jelentenek mást, mint egy kommunikációs csatorna, ahol a lényeg, hogy
mit közlünk, vagyis az üzenet.

Az online jelenlét, vagy ahogy én nevezem a virtuális identitás tehát cégünk (vagy saját magunk) online arca. Ennek - véleményem szerint - több szintje van, és több szinten - időrendi sorrendben - valósul is meg.

0. szint: weboldal
1. szint:
  • LinkedIn
  • Facebook
  • Facebook page
  • Google+
2. szint:
  • Instagram
  • Pinterest
  • Tumblr (tevékenység függő)
3. szint:
  • Blog - amiről korábban már írtam.
  • LinkedIn company page
  • YouTube

Ha tetszett a bejegyzés, kövess, és segítsd munkánkat, nyomj egy like-ot és/vagy oszd meg! Köszönjük!


Korábbi bejegyzéseink közül ajánljuk figyelmedbe:

  • Hogy a kisvállalkozások számára készítendő stratégia miben kell(ene), hogy eltérjen a nagyobbaktól, itt fejtegetem.
  • A nemzetközi piaci bevezetés sajátosságairól pedig itt olvashatsz
  • A marketing stratégiáról általában pedig itt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése