Czeglédi Tamás, MBA
Marketing stratéga, üzletfejlesztési és stratégiai tanácsadó,
Piaci bevezetek. Tanácsadóként, cégvezetőként, menedzserként, vállalkozóként vagy alkalmazottként, esetleg csak úgy, szabadidőmben...
A vállalkozások kiépítésének elmélete és gyakorlata is hobbym. Általában párhuzamosan több projektet vezetek és .folyamatosan a professzionális network továbbépítésén dolgozom. A Mensa International tagja vagyok és a CEU Business School Alumni szerveződésének egyik vezetője is vagyok.
Specialitásom: marketing stratégiák és üzleti modellek kidolgozása
Területeim:
Emellett szinte végig párhuzamosan saját vállalkozásokat alapítottam és vezettem, valamint befektetőként, résztulajdonosként és tanácsadóként is részt vállaltam.
2015. július óta a 200 millió Ft befektetésből alapított OrthoSera Dental Kft ügyvezetője vagyok, feladatom egy magyar fejlesztésű technológia hazai és nemzetközi piaci bevezetése és a csapat kiépítése.
2010 - 2013 között a Zila Kávéház Kereskedelmi és marketing igazgatójaként dolgoztam, ahol fő feladatom a Zila Tortaformák hazai és nemzetközi piaci bevezetése.
2011. óta az általam alapított CT Consulting Kft-ben végzek marketing és üzletviteli tanácsadást hazai KKV-k számára. Emellett exportképes hazai középvállalkozások számára végzek export-tanácsadást. Ez utóbbi inkább egyfajta képességfelmérést jelent, mint a konkrét piacra lépési feladatok menedzselését.
Saját vállalkozásaim nagyon változatos profilúak voltak. A webshop üzemeltetéstől a saját edzőtermek vezetésén át étrend-kiegészítők kizárólagos forgalmazását is végeztem Romániában, Szerbiában, Moldovában és Magyarországon.
Ez alatt az idő alatt lehetőségem nyílt az általam igen széles körben értelmezett marketing fogalma alá tartozó minden tevékenység kipróbálására. Lehetőséget kaptam nemzetközi cégek számára tanácsadást végezni, kizárólagos FMCG ügynöki pozíciót betölteni, valamint saját vállalkozásokat fejleszteni. Ezek a cégek vagy néha csak cégkezdemények igen változatos utat jártak be. Vannak, amelyek sikeresnek bizonyultak, és vannak, amelyek nem állták ki az idő próbáját. Így van szerencsém olyan tapasztalatokat magam mögött tudni, amelyek segítenek eldönteni, hogy a kelet-közép európai vagy még inkább magyar környezetben mi az, ami működhet és mi az, ami nem.
Tanulmányok:
Marketing stratéga, üzletfejlesztési és stratégiai tanácsadó,
Piaci bevezetek. Tanácsadóként, cégvezetőként, menedzserként, vállalkozóként vagy alkalmazottként, esetleg csak úgy, szabadidőmben...
A vállalkozások kiépítésének elmélete és gyakorlata is hobbym. Általában párhuzamosan több projektet vezetek és .folyamatosan a professzionális network továbbépítésén dolgozom. A Mensa International tagja vagyok és a CEU Business School Alumni szerveződésének egyik vezetője is vagyok.
Specialitásom: marketing stratégiák és üzleti modellek kidolgozása
Területeim:
- Piaci bevezetés,
- nemzetközi piacra lépés,
- üzleti terv kidolgozása, üzletfejlesztés
- HoReCa
- FMCG
Emellett szinte végig párhuzamosan saját vállalkozásokat alapítottam és vezettem, valamint befektetőként, résztulajdonosként és tanácsadóként is részt vállaltam.
2015. július óta a 200 millió Ft befektetésből alapított OrthoSera Dental Kft ügyvezetője vagyok, feladatom egy magyar fejlesztésű technológia hazai és nemzetközi piaci bevezetése és a csapat kiépítése.
2010 - 2013 között a Zila Kávéház Kereskedelmi és marketing igazgatójaként dolgoztam, ahol fő feladatom a Zila Tortaformák hazai és nemzetközi piaci bevezetése.
2011. óta az általam alapított CT Consulting Kft-ben végzek marketing és üzletviteli tanácsadást hazai KKV-k számára. Emellett exportképes hazai középvállalkozások számára végzek export-tanácsadást. Ez utóbbi inkább egyfajta képességfelmérést jelent, mint a konkrét piacra lépési feladatok menedzselését.
Saját vállalkozásaim nagyon változatos profilúak voltak. A webshop üzemeltetéstől a saját edzőtermek vezetésén át étrend-kiegészítők kizárólagos forgalmazását is végeztem Romániában, Szerbiában, Moldovában és Magyarországon.
Ez alatt az idő alatt lehetőségem nyílt az általam igen széles körben értelmezett marketing fogalma alá tartozó minden tevékenység kipróbálására. Lehetőséget kaptam nemzetközi cégek számára tanácsadást végezni, kizárólagos FMCG ügynöki pozíciót betölteni, valamint saját vállalkozásokat fejleszteni. Ezek a cégek vagy néha csak cégkezdemények igen változatos utat jártak be. Vannak, amelyek sikeresnek bizonyultak, és vannak, amelyek nem állták ki az idő próbáját. Így van szerencsém olyan tapasztalatokat magam mögött tudni, amelyek segítenek eldönteni, hogy a kelet-közép európai vagy még inkább magyar környezetben mi az, ami működhet és mi az, ami nem.
Tanulmányok:
- CEU Business School - MSc in Finance, Investments
- CEU Business School - MBA (Master of Business Administration) Finance & Marketing focus
- ZSKF Nemzetközi Tanulmányok MA - Diplomácia szakirány
- ZSKF Nemzetközi Kapcsolatok BA - Közgadaság + Európa tanulmányok szakirány
- Közbeszerzési szakreferens
- Gundel Károly Vendéglátóipari Szakközépiskola
- Angol
- Német
- Olasz
- CEU Business School Alumni Shaker
- Miss International Hungary 2013 - 2015
- THE Beauty Pageant Reality
- Squash OB 2009 - 2011
- Szabadidős Squash OB - 2009 - 2015
- Budapest Plázs - Gyártási Igazgató
- Nemzetközi squash események Magyarországon és külföldön
- Egyéb sport-, és fitneszrendezvények
- Termékpromóciók
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése