THE Beauty Pageant Concept
Az első szépségverseny, ami...
ami nagyon sok szempontból az első. Komolyan nem egyszerű felsorolni, hogy milyen szempontok szerint az első.

A lényeg viszont, hogy teljesen máshogy csináltuk és csináljuk még mindig, mint korábban bárki más a piacon.
Hogy technikailag és operatív szempontból hogy csináljuk másképpen, arra most nem térnék ki (hosszasan írtam erről a fenti linkeken, aki érdekel, olvassa el), de stratégiai vagy még inkább üzleti koncepció szempontjából nem pusztán más, hanem sokkal komplexebb, mint bármi hasonló, ami meg nincsen is - ahogy Besenyő Pista bá' mondta.
A legfontosabb, hogy a bevételi oldalon több, kisebb lábon áll a koncepció. Ennek előnye a kiszámíthatóság, hiszen kisebb hirdetőket azért mindig lehet találni és az ellenőrzés, hiszen ha nem egy nagy szponzorunk van, hanem sok kis hirdetőnk, akkor a mi koncepciónk érvényesülhet, nem pedig a szponzoré, aki mindent visz (és fizet).
Csináltunk hát egy professzionálisan összeállított YouTube csatornát és felépítettünk egy egész évben zajló történetet, ahol bemutatjuk a lányok életét és fejlődését.
Ha bővebben is olvasnál a koncepcióról, látogasd meg a weboldalát!
Számunkra nagyon örömteli kihívás volt és izgalmas feladat, amely során bebizonyosodott, hogy a piaci bevezetés és üzletfejlesztés szempontjából majdnem mindegy, hogy milyen tevékenységről van szó, az elvégzendő feladatok nagyjából ugyanazok a szervezet és a presztízs felépítése során.
A siker? Nos, azt majd akkor tudjuk igazán megítélni, ha már látjuk a nemzetközi eredményeket.
Korábbi bejegyzéseink közül ajánljuk figyelmedbe:
- Hogy a kisvállalkozások számára készítendő stratégia miben kell(ene), hogy eltérjen a nagyobbaktól, itt fejtegetem.
- A nemzetközi piaci bevezetés sajátosságairól pedig itt olvashatsz.
- A marketing stratégiáról általában pedig itt.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése