2014. november 20., csütörtök

THE Beauty Pageant Concept

THE Beauty Pageant Concept


Az első szépségverseny, ami...


ami nagyon sok szempontból az első. Komolyan nem egyszerű felsorolni, hogy milyen szempontok szerint az első.

Hogy honnan indultunk és hogy született meg a döntés a folytatásra, arról már korábban írtam és írtam, de azért leírom még egyszer, nagyon röviden: gyakorlatilag hozta az élet, mint lehetőséget - egy gondolatkísérlet újfajta piaci bevezetésre - aztán sodródtunk sikerek és nehézségek közepette. Szerencsére siker több volt, mint kudarc.


A lényeg viszont, hogy teljesen máshogy csináltuk és csináljuk még mindig, mint korábban bárki más a piacon.

Hogy technikailag és operatív szempontból hogy csináljuk másképpen, arra most nem térnék ki (hosszasan írtam erről a fenti linkeken, aki érdekel, olvassa el), de stratégiai vagy még inkább üzleti koncepció szempontjából nem pusztán más, hanem sokkal komplexebb, mint bármi hasonló, ami meg nincsen is - ahogy Besenyő Pista bá' mondta.

A legfontosabb, hogy a bevételi oldalon több, kisebb lábon áll a koncepció. Ennek előnye a kiszámíthatóság, hiszen kisebb hirdetőket azért mindig lehet találni és az ellenőrzés, hiszen ha nem egy nagy szponzorunk van, hanem sok kis hirdetőnk, akkor a mi koncepciónk érvényesülhet, nem pedig a szponzoré, aki mindent visz (és fizet).

Csináltunk hát egy professzionálisan összeállított YouTube csatornát és felépítettünk egy egész évben zajló történetet, ahol bemutatjuk a lányok életét és fejlődését.

Ha bővebben is olvasnál a koncepcióról, látogasd meg a weboldalát!


Számunkra nagyon örömteli kihívás volt és izgalmas feladat, amely során bebizonyosodott, hogy a piaci bevezetés és üzletfejlesztés szempontjából majdnem mindegy, hogy milyen tevékenységről van szó, az elvégzendő feladatok nagyjából ugyanazok a szervezet és a presztízs felépítése során.

A siker? Nos, azt majd akkor tudjuk igazán megítélni, ha már látjuk a nemzetközi eredményeket.

Korábbi bejegyzéseink közül ajánljuk figyelmedbe:

  • Hogy a kisvállalkozások számára készítendő stratégia miben kell(ene), hogy eltérjen a nagyobbaktól, itt fejtegetem.
  • A nemzetközi piaci bevezetés sajátosságairól pedig itt olvashatsz
  • A marketing stratégiáról általában pedig itt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése